środa, 9 kwietnia 2008

The Secret!!

Wierzyć się nie chce, ale po raz kolejny Polska okazuje się nie spełniać oczekawiań fanów... Zresztą pod tym katem nie tylko nasi dystrybutorzy nawalili... Włoscy fani też nie doczekają się swojej edycji, póki co...
Ale dla wszystkich zainteresowanych tym filmem mam okładki edycji z Malezji

Dla mnie osobiście ta edycja to kompletna porażka. Jak można umieścić zdjecie z Californication na okładce takiego filmu jak The Secret?? Dwie zupełnie różne bajki!! I jestem pewna, ze każdy kto już widział ten film (tak jak ja) doskonale wie o co mam na mysli.
Na całe szczęście edycja niemiecka i azjatycka są bardziej wtopione w klimat filmu. Oto one




Dla wszystkich spragnionych nowości na temat filmu kilka kadrów ;) David jak zwykle wyglada świetnie



Brak komentarzy: